maandag 29 juni 2009

The Rising Sun...

The rising sun
Blesses my mind
With joy.
The setting sun
Blesses my heart
With peace.


Vandaag een heel leuk gesprek gehad met de Vlaamse sopraan An Lauwereins.
Heel spontane persoonlijkheid met het hart op de juiste plaats. We gaan samenwerken in heel wat musical zaken voor de concerten met Luf eind oktober 09. Verder vandaag nog enkele serieuze beslissingen genomen met tamelijk wat gevolgen voor de agenda van de komende twee seizoenen. Zo kan ik met een gerust hart gaan genieten van de vakantie.
Hoe meer levensjaren er op mijn rekening te schrijven zijn hoe dichter en belangrijker de natuur een plaats inneemt in mijn leven en mijn denken. Het werkt erg inspirerend en vooral ook relativerend...

Toch weer wat Brouwers dat me inspireerde de laatste dagen:

"Niets bestaat dat niet iets aanraakt"

Geen opmerkingen: