donderdag 24 december 2009

kerstavond

Kerstavond 2009...
Het is er sneller dan ik verwacht had
de tijdspanne die de Aarde nodig had om éénmaal om haar baan om de zon te voltooien
voelde korter aan
de laatste maand van het jaar had haast en wou zich zo snel mogelijk oplossen in een nieuw jaar
een jaar met de naam 2010
2010 is een annum dat veel belofte in zich draagt

2010 lijkt ook weer wat verder weg van de verschillende ijkpunten in mijn leven
ik weet niet of ik dat als een geruststellende gedachte moet ervaren
maar meer dan ondergaan kan ik niet
gelukkig


Ik wens elke medemens dan ook een warme periode toe
een periode van reflectie
een periode van innerlijke rust

zodat we samen deze wereld draaiende kunnen houden
samen kunnen relativeren
samen kunnen zorgen voor elkaar
zodat 2010 een annum zal worden om samen nooit meer te vergeten.

Geen opmerkingen: