zaterdag 20 maart 2010

afrekening 2009

Volop bezig aan het afrekeningsdossier 2009 voor het ministerie. Ik zal weer blij zijn als het op 31 maart in de brievenbus zal liggen!

Verder een leuk week gehad met op donderdag drie succesvolle voorstellingen van het varken. De mensen in Deinze hadden hun best gedaan alhoewel er iets minder tijd tussen de tweede en de derde had mogen zitten. Het waren de laatste voorstellingen van Dirk onze acteur. Vanaf volgend seizoen zal hij vervangen worden ... ik ben benieuwd of het zal lopen... we spelen er nog een stuk of 50 voorstellingen mee dus het zal wel moeten.

Ik was donderdag helemaal leeg ... wat een lekker gevoel. Ondertussen ben ik al weer een 10 tal dagen aan het sporten en drie dagen per week eet ik geen vlees. Verder minimaal bierverbruik ... het begint in te werken wat een goed gevoel geeft.

Dit weekeinde zal volledig aan Emanon en het artistiek beleidsplan voor OBK opgaan. Daarna staat er weer een hectische week op de agenda.

Het optreden in Dordrecht op 21 mei 2010 is ondertussen toegezegd!! We treden daar op met de Noorse multi-instrumentalist Lars Horntveth. Ik kijk er al helemaal naar uit! Voor mensen die interesse hebben in dit concert... van zodra ik weet waar jullie kaarten kunnen bestellen zal ik het op dit blog schrijven.



"Tel de uren van vandaag bij het verleden en ge zijt ze kwijt. Trek ze af van morgen en ge houdt ze over."
K.Jonckheere


Geen opmerkingen: