donderdag 11 maart 2010

The day after...

Gisteren een prachtig concert gedirigeerd op het Festival "Voorwaarts Maart" te Gent. Twee keer een uitverkochte zaal van muzikale fijnproevers.
De sfeer was er, de spanning en een tomeloze inzet van de leden van Emanon. Wat ben ik trots op mijn bende.
Ook onder de indruk wat Frank Nuyts en zijn vrouw voor elkaar gekregen hebben. Dit bewijst maar ... we moeten gewoon doen wat we denken en er volledig voor gaan. Dan kan alles!!

Ik was wel helemaal leeg gisteren, nu wat uitgeslapen en vertrekken naar Brussel om besprekingen rond mijn doctoraat op te starten. Na Brussel doe ik nog Leuven aan en beslis ik waar ik terecht wil. Waarbij dat nu Leuven al lonkt :-) Daarna naar Zeelst om nog een repetitie te leiden. Ik heb er veel zin in en de energie zit op de juiste hoogte!

EN DAN!!!!!!!

Ik kondig bij deze mijn nieuwe cd TARQUINIA aan . Hier alvast een preview!! Hij verschijnt in april 2010.
Emanon brengt onder mijn leiding werk van Celis (met Hubert Damen), Craens, Jongen en Wellfens.

Van Muzikale belevenissen

Geen opmerkingen: