maandag 8 maart 2010

we zijn samen onderweg ... allelujah

Vandaag alweer een maandagje. Heel de dag voorbehouden aan de parts van woensdag. Alles lekker rustig afwerken en herbekijken.

Gisteren was ik jurylid op de solistenwedstrijd van Vlamo waar ik enkele beloftevolle jonge mensen hoorde... heel leuk!
Harmoniemuziek in Vlaanderen... nog een lange weg te gaan vrees ik ... dikwijls ontbreekt de kennis en de moed om knopen door te hakken. Ik hoop dat we ooit met zen allen het licht zien, want het is volgens mij 5 voor 12...

Verder leef ik nu toe naar 10 maart. Het festival gaf ons drie mooie en boeiende werken om uit te voeren. GOESTINGG!!

Het leven loopt rustig verder naar de zomer toe en zoals het er nu uitziet gaat er niet veel verandering in komen.
Begint stilaan te rustig te worden voor mij maar bon.. heb ook wel veel voorbereidend werk voor het komende seizoen.
Huizenbouw, mijn doctoraatsstudie opstart, mijn docentschap juist inschatten en vele nieuwe producties met Emanon ... ook moet ik nog een cello uitzoeken want voor dat instrument ga ik me inschrijven aan de muziekschool te Turnhout. Is weer zo iets anders en een mooie uitdaging!

Toeval bestaat niet: we hebben die naam gegeven aan het zichtbare bewijs van een onzichtbare oorzaak.

Geen opmerkingen: