dinsdag 16 maart 2010

tevreden man...

Ik ben een tevreden man...
Een mooie CD staat hier op mijn kast.. het is het nieuwe kindje. Drie zijn er nu helemaal geboren...
twee staan er dit jaar nog trappelend te wachten.
De cd is toegankelijk met haast klassieke werken op in heel verschillende bezettingen. Echt goed ...

Verder vandaag nog een heel interessant gesprek met Luc Famaey gehad. Hij is de platenbaas van het label Phaedra.
Er komt nog van dat maar we moeten goed uitkijken naar verschillende fondsen ter ondersteuning van de plannen.
Verder een leuke namiddag gehad met Erwin en nu een avondje thuis werken; Morgenochtend gaan sporten en namiddag vertoef ik op kantoor te Leuven. Daarna een belangrijke repetitie te Erp want het begint daar te spannen.

Heel de week staat in het teken van een nieuw dossier voor Emanon en het artistiek beleidsplan voor het orkest OBK.
Ik zou het haast vergeten maar donderdag hebben we een tijdelijke wederopstanding van ons varken te Deinze. Wel drie voorstelling doorheen gans de dag... gaat leuk worden . Daarna snel-snel-snel naar Zeelst. Ik hoop dat ik het haal.

Vrijdag is belangrijke dag voor al het bureauwerk... een ganse dag thuiswerken ... het zal weer goed doen.



"Een mens zal eenzaam blijven als hij zijn hart niet durft te volgen".
Raf De Keninck


Geen opmerkingen: