maandag 1 maart 2010

Voorwaarts Maart!!

En bij deze stel ik u voor aan maart 2010 ...

Vandaag nog de laatste notaris/bank-dag en alles is geregeld! Tijd om ons weer op de zinvolle dingen des levens te storten.
Vandaag staat "A Different Machine" op de studiestand... leuk werk van een jonge Gentse componist. Atlantik zit er al in en morgen nog het gitaarconcerto verfrissen en ik zit weer op kruissnelheid voor vrijdag. Vrijdag is het de eerste (en enige) emanon-repetitie voor het concert van 10 maart .. dus het zal hard werken worden!

Verder zijn George en ik afgelopen vrijdag begonnen met het Rilke-project. Rilke ligt me al jaren aan het hart en wilde er absoluut eens iets mee doen. Nu samen met George denken en zoeken wat... de meest interessante fase van een project...

Verder een tamelijk drukke week met veel repetities, meetings, en nog opruimtoestanden in verband met mijn verhuis... zaterdag ga ik potgrond verhandelen in Veldhoven (jaja) en daarna even binnenspringen op ene open-dag. Zondag ganse dag VLAMO jureren. Hoop dat er toffe kandidaten zullen spelen!



"De ervaring leert ons dat liefde niet bestaat uit het naar elkaar kijken van twee mensen,Maar uit het samen in dezelfde richting kijken."
Antoine de Saint-Exupéry Frans schrijver (1900-1944)

2 opmerkingen:

Jeroen Troost zei

En....hoeveel zakken potgrond heb je afgelopen zaterdag verhandeld? ;)

Tot donderdag en groeten.

Jeroen

Paul zei

Jeroen,
Ik heb hem niet gezien of gehoord afgelopen zaterdag.
We zullen donderdag eens informeren waar zijn nieuwe bouwplek is?
Ik denk dat we nog wel een palletje of 3 hebben staan voor hem, wellicht voor een zacht prijsje als hij het zelf meeneemt.

Groet,
Paul