maandag 17 januari 2011

moeizame maandag

Vandaag een moeizame start... de korte nachten beginnen hun tol te eisen wanneer ik in de spiegel zie... een giga douche en wat verzorging van het gelaat doet wonderen ;-)

Daarna een sapje en na genieten van de concerten van dit weekeinde. Zondag was heel intens... een geëmotioneerde dirigent met de tranen in zijn ogen na mijn slotcadens omarmde me op het podium... wat een warmte.

Vandaag mijn basklarinet ophalen bij de hersteller en naar Zedelgem (achter Brugge) voor een varken daarna naar Antwerpen om het huis wat op te ruimen en vervolgens naar Valkenswaard.

Vanaf morgen is het Tilburg tentamens-tijd... kijk er naar uit!

Gedachten zoeven door mijn hoofd e mijn lichaam alsof ik de Parijse ring ben... toch komt er een structuur in mijn denken.

Muziekje...


1 opmerking:

Thaïs zei

Merkwaardig!

Jij begint je dag met dit pracht stuk uit Rachmaninov's 2de pianoconcert. Op NTR (Nederlands TV) eindigen we de dag met jouw "voorspelling", maar dan compleet uitgevoerd vanuit het Concertgebouw.

Bedankt Raf!

Gr. Thaïs