zondag 30 januari 2011

Ver-jaardag-je

Net uit de veren om deze bijzondere dag rustig aan te vatten...

Vandaag eerst een voorstellingske van ons varken en daarna hup het restaurant in voor een gezellig samenzijn met vrienden.
Ik heb gekozen voor de beste Spaanse keuken van de stad ... lekkere tapa's en lekker veel tijd om te praten met de tafelgasten.

38 jaar ... geeft me een bijzonder gevoel...
eerst en vooral dat het al een vrij deftig getal is...:-)
elk jaar meer verwijderd van het ronde getal 30
maar ook omdat er steeds meer een bewustzijn in mijn leven opduikt.
Een heel duidelijk gevoel van hoe ik de rest op deze aardbol wil doorbrengen.
Ook worden echte waardevolle dingen in het leven steeds duidelijker voor mij wat me dan weer meer zekerheid geeft.

Ik kijk dan ook uit naar een bewust, liefdevol, warm en intens achtendertigste levensjaar.

ik dank jullie nu reeds voor de vele verjaardagswensen!
Dikke kus

Van de oudste muzikant van L'union Fraternelle kreeg ik dit bestandje bij wijze van geschenkje doorgezonden via mail...

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd!