vrijdag 14 januari 2011

vrijdag 14 januari 2011...

Na een uitermate moeilijke nacht toch uit mijn bed geklommen... eerst een sapje en dan wat rieten selecteren...
Vandaag halfjaarlijks tentamen klarinet kamermuziek in Tilburg Ik ben benieuwd wat de dames er van zullen maken.
Met dit tentamen is de reeks van tentamens gestart .... volgende week elke dag in het Tilburgse conservatorium.
Mijn eerste examens dus dat is wel wat spannend.

Deze namiddag ga ik nog maar eens de Antwerpse stad in ... heb nog het een en het ander te zoeken :-)

Vanavond dan de generale repetitie voor zondag, het concert met mijn harmonie uit mijn geboortedorp.
Gaat veel volk komen als ik het zo hoor, veel mensen terug zien en mijn moeder zal ook komen luisteren
wat heel bijzonder is voor mij!
Zaterdag speel ik in Waalre met Hans en Erwin. het gaat een heel mooi concert worden waar vriendschap, liefde en muzikaliteit hand in hand zullen gaan.

Een heel ander muziekje vandaag. Vermits ik het programma voor de Power of L'Uf aan het maken ben eentje uit de eerste editie.
Eentje met vele warme herinneringen.

Geen opmerkingen: