maandag 21 februari 2011

Casta DIva

Na gisteren een fijne dag bij VLAMO vandaag weer bittere ernst! Veel werk, veel beslissingen etc
Ook nog contact gehad met mijn kersverse manager... klinkt leuk... hopelijk snel actie!

Ondertussen op mijn bureau de Chamber Symphony van Sahl en een werk voor sologitaar en ensemble van de jong Wouter Wemel. Een Chamber Symphony van Frank Nuyts, de Vuurvogel en Beethoven 5... aardige combinatie wel bijna niet te overzien. Verwacht ook nog het nieuwe werk van John Luther Adams... ben benieuwd wanneer dat zal toewaaien vanuit de USA.

Studeren geblazen dus... of beter studeren gezwaaid dus :-) Met een tasje koffie erbij best leuk... :-) geen onnodige verplaatsingen ed.

Naast de muzikale uitdagingen ook een periode van mentale bewustwording wat me goed doet.
Begint allemaal heel helder te worden.

Wat verder? Vanmiddag naar Hans voor het middageten en veel muziek beluisteren , ook eens bijpraten want hij was op tour in Spanje. Daarna sporten en op naar Valkenswaard.
Morgen naar Leuven voor het ophalen van partituren en een kijkje op kantoor. Ook nog verder studeren aan mijn scores maar verder rustig.
Woensdagochtend zit ik in de jury voor klarinet- orkesttrekken in Tilburg... dan even lastig want dat examen is al om 8u30 , daarna naar Meise (bij Brussel) voor een varken en daarna naar Erp voor een repetitie...
zal woensdagochtend maar zorgen dat mijn dieseltank gevuld is :-)
Dan een verblijfje in Tilburg en donderdag terug conservatoriumgeweld!


Muziekje ... vandaag speciaal voor Hans...



Echt gelukkig zijn... kostbaar goed!

Geen opmerkingen: