dinsdag 1 februari 2011

nagenieten

Gisteren nog gans de dag nagenoten van de hartverwarmende verjaardag!
De voorstelling liep goed en was uitverkocht.... het etentje was uiterst gezellig en iedereen liet me na afloop weten dat ze het heel tof vonden! Schitterend.... en voor herhaling vatbaar :-)

Nu vandaag al vroeg actief.... heb wat bij te werken en hopelijk ook straks nog wat tijd voor de fitness.

Op 9 febr ben ik te gast bij klara.... in het programma Meesterwerk. Daar neemt een gids (ik dus) de luisteraar mee in de wondere wereld van één bepaald werk. Er werd aanvankelijk afgesproken Gorecki... leuk want die ken ik goed... nu zijn de programmamakers er op terug gekomen en kan ik nog heel de vijfde symfonie van Tchaikovsky gaan instuderen... hmmm...
Gelukkig onwaarschijnlijk mooie muziek!! Na de analyse gaan ze nog wel mijn versie van Gorecki uitzenden wat natuurlijk heel leuk is.
Zoals het er nu uitziet is het te volgen op de radio op 11 februari vanaf 18 uur tot 20 uur... Later kan je ook nog via het internet de uitzending opvragen tot één week na het programma. (www.klara.be)

Maandag 14 febr ben ik dan te gast in het programma "brede opklaringen" waar ik tekst en uitleg zal geven over mijn toekomstige projecten met de uitvoering van het Brahms trio in het bijzonder!

Vandaag een gans dagje thuis.... lekker werken in alle rust... hopelijk ook wel even toeteren want vrijdag heb ik al de eerste Brahms repetitie...

Morgen weer hup naar Tilburg voor een les ensemble directie en heel wat kamermuziek! :-)


Het tweede deel uit de vijfde symfonie... de hoorn klinkt zoals de hand van de ultieme geliefde voelt ...
de hand streelt door je haren en haar ogen zeggen meer dan woorden ooit zullen kunnen uitdrukken...






"Muziek brengt geen verandering in de gesteldheid van onze ziel: zij doet ons voelen wat we denken."
Comtesse Diane de Beausacq Frans schrijfster (1829-1899)

1 opmerking:

Thaïs zei

Weer heel mooi omschreven, Raf.

Er is geen èèn woord hiervan gelogen!!

Gr. Thaïs