vrijdag 18 februari 2011

gisteren en vandaag

Gisteren een leuk concert gehad in Leuven... alleen de akoestiek wilde ni echt mee geven maar we hebben ons
erover gezet ... waren zeer intense momenten in het concert... ik heb er erg van genoten!
Het intense gevoel van gisteren heb ik vandaag heel de dag in me meegedragen wat uiterst fijn was!

Vandaag eens lekker uitgeslapen en naar Gent geweest. Leuke gesprekken gehad en enkele projecten in de steigers gezet.
Verder ben ik aansluitend nog wat gaan shoppen.... of ik een buit had...? Jawel :-)), Twee t-shirts en twee mooie hemden... en ...
ze zijn niet zwart :-)
ik kan er weer even tegen :-))
Nu alweer thuis voor een rustige avond. Een avondje van reflectie en wat denkwerk en dit alles lekker op de bank...

Morgen rustig een dagje thuis alle mogelijke documenten en de boekhouding wat bijwerken.


Nog een keertje Adele... mooi liedje, mooie tekst...

Geen opmerkingen: