zondag 13 februari 2011

zondagochtend

Al vroeg wakker vandaag ... niet zo goed geslapen.
Maar wel heel tevreden van het interview van gisteren. Achteraf gezien wilde ik het helemaal zo doen!
Juist wil ik nog van mijn Antwerpse A af geraken :-( heb ik echt overgehouden na 2 jaar Antwerpen... zal er even op gaan letten!

Verder nogal een eenzaam gevoel ... dat gevoel zal wel snel wegebben want moet vandaag redelijk wat werk verzetten en deze middag naar Wevelgem voor een varkens-voorstelling. Hoop dat het een leuk zal worden en dat de zaal wederom vol zit!

Maandag ben ik dan weer live op de radio te beluisteren tussen 10u20 en 10u40 op Brede opklaringen (Klara, zendschema www.klara.be). Het gaat over mijn toekomstige concerten!

Aansluitend naar Leuven voor wat kantoorgepruts en dan naar Valkenswaard voor een repetitie. Dinsdag ganse dag repetitie in Lanaken met het trio en woensdag hop weer naar Tilburg voor een dagje lesgeven en coördineren aan het conservatorium!
Dan naar Erp en vervolgens niet naar Tilburg maar naar huis vermits ik donderdag Brahms Trio speel op twee concerten in Leuven.

Vrijdag dan een dagje in Gent!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Al vroeg erbij vandaag ja!

Joost zei

Inderdaad Raf, al vroeg erbij. Dan is de dag ook lekker lang.