woensdag 10 juni 2009

bedenkingen

Moet hedendaagse muziek steeds zo wiskundig-uitgevoerd worden... is het nodig van elke emotie te sparen ook al zitten er in de partituur duidelijke emotionele verwijzingen.... dat zijn de vragen die me afgelopen nacht hebben bezig gehouden.
Verder heb ik me weer de bedenking gemaakt dat niet alle mensen dezelfde intentie hebben als het gaat over muziek maken. Rare snuiters en mensen met radicale ideeën zijn legio. Och ja, wat ga ik eraan doen... niets waarschijnlijk.
Verder heel veel werk verzet vandaag, als een soort van tegenreactie.
Dit weekeinde nog concert met Valkenswaard en met L'union Fraternelle... een harmonieweekeindje dus. Volgende week vele interessante meetings, ik hoop dat er uiteindelijk een interessante programmatie uit mag komen.
Volgende week ook mijn eerste ontmoeting met het orkest van Erp én het eerste blanco weekeinde komt er ook aan!
Een voorsmaakje op de vakantie.
Ik overweeg nu toch wel eens werk te maken van de aanvang van mijn doctoraatsstudie...

Geen opmerkingen: