vrijdag 26 juni 2009

De Falla in de Noorse kerk

Vandaag repetitie van het concerto van De Falla. Volgend seizoen plannen we dit werk ook met Emanon en Guy Penson... ben benieuwd is een interessant werk om even in te spitten. Gisteren een goede repetitie gehad in Zeelst... ik heb de indruk dat het misschien beter begint te klinken en dat de mensjes daar stilaan muzikale vat op elkaar beginnen te hebben. LEUK!!

Ik zou graag vanavond naar Mahler symfonie gaan luisteren maar ben heel moe en heb drukke dag dus denk dat ik maar eens pas en wat ga rusten vanavond. Eens thuis zijn is ook wel leuk!
Ondertussen haal ik mijn basklarinet even boven om wat rieten te zoeken voor de repetitie van dinsdag... George-tijd!!!
Verder zal het werk vanaf nu wel wat minderen dus ... kijk uit op enkele wredige weken van rust en algehele genietende toestand!

Geen opmerkingen: