vrijdag 26 juni 2009

Voor-Raf-je

Even meegeven aan alle bezoekers van dit weblog dat mijn nieuwe website in de maak is... ik vermoed dat het nog een lange hete zomer zal duren vooraleer deze online komt. Meer nieuws later!

Verder wil ik vragen aan iedereen om de agenda te nemen en een groot rood kruis op 30 september te zetten.
Ik dirigeer dan werk van Mahler en een wereldcreatie van de Vlaamse componiste Petra Vermote in het kader van het Festival Van Vlaanderen Gent.

Samen met de schitterende Nederlandse zangeres (en Laureate Koningin Elisabeth wedstrijd 2000) Margriet van Reisen zal ik de liedcyclus "Des Knaben Wunderhorn" interpreteren. Het Emanon ensemble zal me bijstaan tijdens deze reis.

Link naar de kaartenverkoop en aankondiging kan je nog eens hieronder vinden!

http://www.uitinvlaanderen.be/agenda/e/festival-van-vlaanderen-gent-margriet-van-reisen-e/5D3318EB-9917-839F-4DCF197D827F8D51


BE THERE!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: