vrijdag 30 oktober 2009

af!

Het aangepaste actieplan 2010 dat ik moest schrijven ...is eindelijk af!
Nu nog naar de post en weg ermee!!

En dan breekt de vakantie aan!
Weliswaar twee dagen later dan verwacht maar ze is er wel :-) Heb wel besloten om niet weg te gaan .. even rust in eigen huis kan goed doen...Straks waarschijnlijk sauna-time, vanavond naar het 50ste verjaardagfeest van mijn zakelijk leider en zaterdag gewoon rust... vermoedelijk ga ik eens uitgebreid shoppen ;-) En ook ook mijn toeters eens onder handen nemen en wat studeren. Dinsdag beginnen de concerten dus moet wel terug in goeie doen geraken.
Heel veel toffe reacties gekregen op mijn dirigeren van afgelopen maandag... doet goed!
Verder zondag nog een concertje met Valkenswaard en het rustige weekeindje zit er weeral op.




"Het genoegen kan op een illusie steunen, maar het geluk rust op de waarheid."
Nicolas Chamfort
Frans schrijver, journalist en toneelschrijver (1741-1794)

Geen opmerkingen: