vrijdag 2 oktober 2009

tot rust komen

Vandaag een dagje tot rust gekomen.
Schitterend nieuws is dat mijn tandpijn volledig weg is ... na een giga-opstoot gisteren ... het doet gigantisch goed om eens pijnloos door het leven te gaan . Hopelijk zal mijn tandarts maandag zorgen dat dit me niet meer overkomt!!

Ik heb een schitterende klarinet van Schille op bezoek. Ik ga er eens mijn avond mee vullen ... ik ben benieuwd.
Verder een goed gevoel van woensdag ... ik hoop dat ik samen met de zangeres nog wat zaken kan kortsluiten ivm de volgende concerten ... dan denk ik dat het alleen maar kan groeien.

Zondag namiddag nog een concertje te Antwerpen en hopelijk een wandelingetje maken in de natuur , daar kijk ik wel naar uit!


Volgende week staat dan weer helemaal in het teken van de verkoop seizoen 2010-2011 ... veeeeeeeeeeel werkje!!

Geen opmerkingen: