zondag 25 oktober 2009

Stilaan doodmoe...

Goedemorgen... alhoewel... vanavond ga ik echt vroeg slapen want ben stilaan doodmoe aan het worden... lange nachten en gisteren ook een goed concert in Veldhoven. Het publiek was zeer enthousiast en er is lekkere muziek gemaakt.
An Lauwereijns heeft fantastisch gezongen alsook de samenwerking met Mathijs Pater en Sofie Tops was leuk...

Na het concert met verschillende leden van het orkest op stap geweest... en dan is één extra uur slapen geen overbodige luxe... en eigenlijk mochten het er ook een stuk of 3 geweest zijn maar ja...
Straks concert nummer 2 van de Power of L'Uf Musical....

En morgen... ik kan het zelf nog ff niet geloven... dirigeer ik Mahler... ook daar kijk ik weer erg naar uit.
De combinatie tussen al de musicals en de muziek van Gustav Mahler ... hmmm... zal het weten te zeggen ;-)

De rest van de dagen die me resten tussen nu en 31 oktober zijn dossier-dagen ... hopelijk gaat het vlot en kan ik er toch nog een dagje of twee van tussen...



"Ga nu zondag naar de kerk. Vermijd de kerstdrukte."
Wiet van Broeckhoven
Belgisch politicus en mediapersoonlijkheid

Geen opmerkingen: