donderdag 15 oktober 2009

Hier zijn we weer!

Bon, na twee dagen groggy geweest te zijn... denk ik er weer te staan.
Vandaag al vroeg op en deze keer niet door de pijn maar gewoon door het overbod aan energie in mijn lichaam.
Nog wat trekkende pijn en stijfheid alsook zwelling in de mond maar het gaat de goede kant op .. gelukkig.
Gisteren mij nog naar de generale moeten slepen.. vandaag zal het al veel vlotter gaan denk ik .
Deze voormiddag nog verder werken aan een arrangement voor LUF. Deze namiddag nog wat Mahler studeren en wat slapen om dan vanavond terug top te zijn.

Morgenavond dirigeer ik dan Emanon. Ik hoop dat we nieuwe dingen kunnen doen. Aan het volk zal het niet liggen want het gaat zo goed als uitverkocht zijn.

Zaterdag had ik repetitie voor een nieuwe dansvoorstelling. Maar dat zal ik mij laten voorbijgaan vermits ik nog tot 26 oktober niet mag blazen... 's Avonds dirigeer ik dan een dubbelconcert met mijn twee Nederlandse orkesten (Erp en Zeelst).
Ik ben zeer benieuwd hoe OBK zal reageren op het concertpodium. De repetitie van gisteren liet al van alles vermoeden dus ik kijk wel uit naar zaterdag. Voor LUF is het dan ook goed om het programma van volgende week eens te spelen.

Zondag ga ik dan ganse dag reserveren voor het dossier van Emanon. Ik hoop dat ik het op drie dagen verder kan afwerken zodat het woensdag kan doorgelezen worden.

Van woensdag tot maandag verblijf ik dan in Nederland voor veeeeel repetities en de Power of LUF concerten. Maandag en dan zijn we al de 26ste dirigeer ik dan weer Mahler met Emanon in Zele.

Dan nog twee dagjes werken ... gevolgd door 3 dagen RUST. Is wel nodig want november/december worden helemaal te gek!



"De kunst van te leven is thuis te zijn alsof men op reis is."
Godfried Bomans
Nederlands schrijver (1913-1971)

Geen opmerkingen: