woensdag 7 oktober 2009

werkdagje

Vandaag een heus werkdagje... ook eens orde op zaken stellen in alle papierhandel hier op mijn bureau. Werk verder aan de begrotingen 2010 en programmatie ligt hier ook al wat tussen de stapels papier.

Verder is de zenuwpijn aan tand 46 geluwd... toch maar een orthodontist proberen te pakken te krijgen... mijn tandarts heeft het opgegeven midden in de strijd.. tamelijk lastig ... had gehoopt hier al terug vrolijk rond te huppelen maar deze keer hebben ze me wel echt goed te pakken. gelukkig is de hoofdzenuw wel eruit gegaan dus heb nog maar half zo veel last :-)


Ondertussen een SCHITTERENDE klarinet op bezoek gekregen!
De S200 van Schille. Hieronder enkele foto's.
Een zeer mooi instrument met uiterste zorg gemaakt en mooi Gold Plated.
De sound is rond en toch transparant. Soepel en toch te controleren. Ik ben er helemaal van in de wolken.
Ik test het nog een tijdje en hoop er toch een concert mee te kunnen spelen.

Van Muzikale belevenissen


Van Muzikale belevenissen


Van Muzikale belevenissen





Verder gisteren in Brugge gezeten en interessant gesprek gehad aldaar. Ook even van de stad geproefd in de vorm van een verkwikkende wandeling. Blijft wel een mooie plaats.. wel te veel toeristen maar ja... waar niet tegenwoordig.

Vanavond naar Erp ... heb er veel zin in. Ondanks het feit ik er nog niet zo lang ben voel ik me er thuis en vind ik dat we een goede start hebben gehad. Donderdag dan eerst wat vergaderingen en vervolgens naar Zeelst om het programma rond hun musical concerten verder op punt te zetten. Ook dat zullen fijne concerten worden. Vrijdag dan veel geregel en als het goed is gaat de afspraak door met Koen M. Kijk er al naar uit!

Verder dit weekeinde een dagje Nederland en zondag een dagje RUST.



"De beste manier om met veranderingen te leren omgaan is ze zelf te bewerkstelligen."
Robert Dole

Geen opmerkingen: