dinsdag 9 november 2010

Dag 2 Zender

Het thema van Die WInterreise hakt op me in zoals een houthakker een jonge groene boom probeert te vellen.
Heb de indruk dat er nu een periode van balans gaat volgen. Een balans tussen denken en voelen.
Een evenwicht waaruit beslissingen de meest simpele vorm kunnen aannemen en bijgevolg goed zijn.

Straks geeft mijn beste vriend George een lezing over zijn werk met het idee WInterreise. Zal zeker interessant worden!!
Daarna gaan we er weer tegenaan voor de namiddag en avond. Vandaag alle sessies volledig met zanger... Groovy!
Hopelijk voel ik me na het vele fruit en de koffie een beetje beter en kan ik mijn energie her-vinden.


Als kind hield ik enorm veel van deze muziek en ook in het bijzonder de uitvoering:



Schoonheid, het onvermijdelijke noodzakelijke in het leven.

Geen opmerkingen: