woensdag 10 november 2010

Goede morgen goedemorgen!!

Vandaag vroeg uit de veren!! EN ..... eindelijk energy!!
Nu eerst de repetitie van vandaag voorbereiden, dan een heerlijk Tilburgs ontbijtje.
Daarna... repetitie met de strijkers en tutti ensemble. Hopelijk loopt alles vlot zodat ik deze namiddag toch nog even de stad in kan om wat rond te kuieren en toch nog even op zoek kan gaan naar nog wat nieuw schoeisel :-)

Ondertussen loopt de mailbox vol met van alles en nog wat maar heb me voorgenomen dat dat pas voor
ten vroegste zaterdag zal zijn.

Zondag beginnen de varkens te lopen voor mij... ik kijk er al helemaal naar uit!!
Ondertussen dwarrelt het programma van DARKNESS voor 18 november in mijn hoofd rond... Gorecki en Schubert soms een rare combinatie dat kan ik je verzekeren :-)

Ik wens iedereen een superdag vol warme gevoelens en mega-inspiratie!

Muziekje? Komaan helemaal in de spirit van vandaag!!! Gogogogogoooo!!!!




Mensen, LEEF vandaag, koester gisteren en verlang naar morgen!!

Geen opmerkingen: