donderdag 18 november 2010

Gorecki

Nu nog lekker in horizontale ligging :-) Zo dadelijk de partituren voor de laatste keer doornemen en nog enkele zaken bekijken. Daarna pakken en vertrekken naar Heist op den Berg alwaar ik de Emanon brothers and sisters zal ontmoeten.
Vanavond een meer dan leuk en intens concert... kijk er echt naar uit!

Gisteren eindelijk begonnen aan de planning van 2011 alsook nog wat contacten gehad met Festivals. Ook werd ik opgebeld door KLARA om mee te werken aan een uitzending van "Meesterwerk". Een twee uur durende uitzending waarin ik het luisterend publiek mag rondgidsen in één van de meesterwerken uit de muziekliteratuur... heel leuk!

Er gonzen vele muziekjes en gedachten in mijn hoofd...
ik verlang naar een stilte moment... een moment van absolute stilte in mijn zijn.... in mijn geest

Geen opmerkingen: