vrijdag 5 november 2010

Lezing Zender

Gisteren een ontspannen repetitie gehad met mijn Zeelster vrienden.
Vandaag de eerste lezing van "Die Winterreise". Ik ben heel nieuwsgierig... Daarna ga ik wat kleren shoppen @ Tilburg :-)
Verder vrijdagavond niks te doen en ga dat ook zo houden :-)
Zaterdagvoormiddag een partijtje badminton en 's avonds Jumbo-festival met Erp.
Gisteren gefascineerd geraakt door de vele vallende bladeren.
Al die bladeren op straat en de weg, zo veel kleuren, zo veel vormen

Al een tijdje geleden dat ik deze grootmeester van de klarinet nog eens opnam in mijn blog... Groot respect!!



"Niets is gemakkelijker dan zo te schrijven dat geen mens het begrijpt; niets is moeilijker dan belangrijke gedachten zo uit te drukken dat ieder mens ze begrijpt."
A. Schopenhauer Duits filosoof (1788-1860)

Geen opmerkingen: