vrijdag 6 mei 2011

extradimensionaal contact

Gisteren voor de repetitie zat ik wat voor me te staren.. het leven te overlopen en me af te vragen hoe het nu mogelijk was dat sommige zaken op een bepaalde manier verlopen.... plots werd mijn focus scherper en viel me iets op...
Voor me zat mijn ensemble... stuk voor stuk unieke mensen... samengebracht door mij ... in nieuwe fantastische muziek.
Een soort van extradimensionaal contact ... en plots voelde ik me vervuld van warmte en geluk. Wat ben ik blij dat ik dit kan doen met deze stuk voor stuk bijzondere musici en vooral bijzondere en unieke persoonlijkheden.

De rest van de dag bleef me een bijzonder goed gevoel geven en dat alles bij elkaar geeft me energie om verder te gaan.

's Avonds nog een rustige repetitie bij LUF gehad... ga snel wat komen aanlopen met nieuwe muziek voor de volgende editie van the power of LUF.

Vandaag belangrijke dag ... 10 uur repetitie met de Emanon bende in de nieuwe muziek van Adams en Nuyts. Zangeres en componist zakken af en we zullen scherp moeten staan om alles onder elkaar te krijgen. Hopelijk heeft Hans zijne prut uit zen ogen en is iedereen een beetje op tijd zonder file-leed.

muziekje... awel... heb zin in deze! Bij nader inzien met "bekend" volk op de altviool :-))



Extase... moment waar je ziel even aangeraakt werd

Geen opmerkingen: