donderdag 26 mei 2011

kamermuziek

De kamermuziekwerken komen er langs alle kanten uit bij mij ... gisteren en vandaag bijna 13 uur kamermuziek mogen beluisteren. De studenten zette hun beste beentje voor en bij sommigen gaf dat een heel fraai resultaat.
Morgen nog een uurtje of 5 van dat en dan gedaan! Nog het weekeinde gebruiken om alle papierwerk rond te krijgen en dan is alvast die grote brok achter de rug.

Verder is de maand mei eindelijk achter de rug. Een maand die precies 5 keer langer leek te duren.
Laat juni nu maar aanrukken! Heb het gevoel dat juni een belangrijke maand zal worden... beetje gek want ik aanzag alle vorige maanden juni als een soort van extra reserve maand om al het achterstallige werk op te kuisen en de vakantie voor te bereiden.
Ik kijk er nu in ieder geval naar uit!
Heb ondertussen de agenda voor het komende seizoen eens opengevouwen en hij ziet er goed, beheersbaar en interessant uit.

Binnenkort krijgen jullie een update via de agenda pagina van mijn webstek www.rafdekeninck.be

Vandaag geen muziek ... ik kan geen muziek meer horen... of toch iets dat al gans de dag door mijn hoofd vliegt:



Uitstraling is het overlopen van een innerlijke volheid.

Geen opmerkingen: