maandag 16 mei 2011

Maandag , eerste dag van een belangrijke week!

Vandaag de eerste dag van wel een heel bijzondere week.
Op de agenda vooral studeren, gezond eten en op tijd het bedje in . Donderdag namelijk creatie van het eerste luik Chamber Symphony.
Een beetje stress hangt rond mijn figuur heen wat niet de gewoonte is. is wel grappig en kan er nog wel me omgaan dus gen probleem.
Donderdag namiddag opnames en balans en 's avonds gaan we er dan volledig voor!! Kijk er naar uit!
Verder deze week veel studeren en heel wat over en weer geloop. Vrijdag een mega-fontys dag ter voor bereiding van de tentamens volgende week.

Eens we dan in juni geraken ... soms twijfel ik eraan of we er ooit geraken maar bon... dan is het RUSTIGER!!!! :-)
Een paar kleine concerten sluiten dit helse en memorabele jaar af. Dan komen er twee maanden van RUST. EN ook nog het dossier prepareren voor Emanon. Wil niet te veel gedoe hebben in die maanden en echt gaan voor de rust en het terug mezelf vinden in diezelfde sfeer en levensomgeving. Misschien ben ik nu toch echt wel oud(er) aan het worden nu ik realiseer dat het woord rust de laatste weken veel in mijn mond lag maar goed... belangrijk is dat ik e erg naar uit kijk en dat het goed gaat doen!

Het najaar ziet er weer uitzonderlijk lekker uit met in de maand december drie werk-luwe weken dus gogogogogo. :-)

Maar eerst vandaag! Heb deze dag heel hard nodig om de juiste focus te vinden!

Muziekje ... gisterenavond nog in mijn cd spelertje nu op mijn weblog... tataaaam:

Geen opmerkingen: