maandag 1 februari 2010

een nieuwe week, een nieuw levensjaar.

Boordevol energie de nieuwe week gestart. Ook een nieuw levensjaar... 37 jaar rondlopen op deze bol van zand en steen geeft een bepaalde bewustwording maar ook een gevoel van ritmiek, cadans en ostinaat wat zeker te vermijden valt... gelukkig is het relativiteitsvermogen ook toegenomen met de jaren.

Wat "jaar 38" zal brengen weten ik nog niet maar ik kijk er erg naar uit!

Deze week rustig begonnen met wat monteren van kasten. Ik probeer ook vanaf vandaag wat terug te gaan sporten en vanavond een repetitie in Valkenswaard. Morgen een ongeveer gelijk uitziende dag. De week zal rustig verder kabbelen. Wel nog Bach studeren voor het dansproject en stilaan beginne te studeren aan de werken voor het festival van Frank Nuyts. Ben ook blij dat Johan Fostier zal spelen als solist terwijl ik op de dirigeer-plaats sta... Johan is een boeiend musicus dus dat zal leuk worden!

Deze week dus (eindelijk) nog wat rust, volgende week trekken we terug op gang want dan is er de samenwerking met Lars Horntveth ... deze muzikant uit de Noorse alternatieve pop-scène zal samen met Emanon vonken gaan geven in Leuven.
In het weekeinde de eerste voorstellingen van Ma Nnin in de prachtige locatie van de universiteitsbibliotheek te Leuven.

Eentje om mijn verjaardag te vieren. Geschiedenis met de grote G!!





"Het leven is een aanslepende migraine in een overdrukke en lawaaierige straat".
Joods gezegde

1 opmerking:

Unknown zei

Alsnog van harte gefeliciteerd!

Jan van de Wijdeven.