zaterdag 13 februari 2010

Nice gig with Lars Horntveth and his band!

Gisteren een cool optreden gehad met Lars Horntveth en zijn band.
Vooral de tweede gig was het leukste met leuke drives, riffs...
Van zodra ik thuis ben zal ik wat foto's plaatsen.
Na een zware nacht en een keihard bed in mijn hotelkamer ga ik nu eens vertrekken naar de universiteitsbib voor het tweede programma van dit weekeinde.

Heb zin in George De Decker en twee dansers. Na het optreden heb ik ook nog een ontmoeting met Christina Vantzou, een Grieks-Amerikaanse kunstenares die iets wil doen met mij of Emanon.

Verder ... en dat is goed nieuws voor al mijn Nederlandse vrienden... Lars Horntveth en Emanon spelen op een Dordrechts festival Meer nieuws later hierover! BE THERE!!

Meer info zal volgen!!



"Muziek is: een melodie waarvan de wereld de tekst vormt."
A.Schopenhauer

Geen opmerkingen: