vrijdag 5 februari 2010

Rainy Friday...

Vandaag een miezerig dagje ... Ook geestelijk een beetje wankel vandaag ... gisteren goede repetitie gehad in Zeelst, ik hoop dat het daar nu snel zal evolueren zodat we mooie muziek kunnen gaan maken. Vandaag wat tijd nodig gehad eer ik op kruissnelheid kwam.... nu eerst wat Bach studeren voor het Ma Nnin project en daarna een paar uur fitnessen... het zal goed doen. Vanavond een avondje thuis... waarschijnlijk ga ik dan wat in mijn boekhouding prutsen want het is nogal een chaos momenteel.

Morgen ganse dag repetitie met het dansproject ... trouwens voor diegene die nieuwsgierig zijn ... eerste try-outvoorstellingen tijdens het Leuvense festival Kulturama op zaterdag 13/2 om 19 uur en de dag daarna (op Valentijn) een voorstelling om 15 uur en dat allemaal in het hele mooie en exclusieve kader van de Universiteitsbibliotheek te Leuven (Ladeuze plein).


Van Muzikale belevenissen



Muziek live uitgevoerd door mezelf op es-bes en basklarinet, verder een boeiende soundscape van componist George De Decker en twee danseressen ... kijk verder in één van de links die ik gisteren toevoegde. De premiere is voorzien voor mei 2010. te Antwerpen.


Verder zondag nog een beetje van hetzelfde verder een rustige zondag, ik hoop dat het beter weer zal worden want heb nood om de natuur te voelen.

Volgende week ook ons project met de Noorse muzikant Lars Horntveth... yeahhhh!! Kijk er naar uit.






ontdooi me
vergooi me
verdwaas me
verbaas me
verdoof me
maar beloof me
dat je er altijd zal zijn

Geen opmerkingen: