maandag 15 februari 2010

stevig weekeindje

Maandagochtend, een leuk weekeinde gehad. Een weekeinde van absoluut artistiek geluk ... het zat goed!
Vrijdagochtend begin het met om 8u17 een optreden en interview op de Belgische klassieke zender Klara. Ik mocht daar Stravinsky spelen en toch ook wel wat zaken vertellen. Dan direct naar Leuven om me op hotel te vestigen en naar de repetitie met Lars te gaan. Ondetussen kreeg ik wat reacties van mijn interview van donderdag die ondertussen op ROB televisie was uitgezonden. Dan de repetitie... Het was een wat moeizame start met veel technisch gedoe maar dat is inherent aan zulke producties. Toen we dan uiteindelijk aan het spelen waren was ik weer tevreden en gelukkig met zulke toffe musici in mijn ensemble.
Leuke basklarinetpart en het vooruiticht naar twee toffe concerten. Het publiek was enthousiast en wij hadden ook een goed gevoel. Direct kwam de vraag of we op een festival in Dordrecht konden optreden. Ik hoop op veel Nederlands volk dan want het is echt de moeite. De mensen uit dat stukje uit mijn leven krijgen allemaal nog een uitnodiging :-)

Vrijdag dan nog heel lang blijven napraten en zaterdag weer eens sinds heel lang het fenomeen nadorst gevoeld. Is echt meer dan twee jaar geleden maar het was snel over en moest me voorbereiden op de dansvoorstelling Ma Nnin.
Twee open repetities en voorstellingen om 19 en 21 uur. Alles gegeven zodat ik daarna direct in mijn beddeke kroop. Zondag nog een keertje Ma Nnin en dan rustig nog gaan nakaarten.

Op naar de volgende productie!!!

Hieronder wat fotomateriaal...

Van Muzikale belevenissen


De volledige groep


Van Muzikale belevenissen


Lars vanachter mijn muziekstand

Van Muzikale belevenissen


Verstoppertje bij Ma Nnin

Geen opmerkingen: