maandag 18 oktober 2010

Christine

Vandaag terug maandag! Vandaag eerst wat Fitness en dan verder aan mijn dossier schrijven... vanavond naar Valkenswaard voor hopelijk een interessante repetitie. Dinsdag is er dan weer een dagje thuis prutsen en ook nog naar Tilburg voor een concert van de vioolklas met nieuw werk van een Vlaams componist of hoe de verschillende werelden zich soms kunnen aanraken.

Nu vooral even focussen op het Emanon-dossier en later deze week op de kamermuziek-saga in Tilburg.

Dit weekeinde overleed Christine, een muzikante uit mijn Erps orkest.

De kracht waarmee ze voor het laatst verscheen maakte diepe indruk op mij.
Deze kracht deed me nadenken over de relativiteit van alles en meer.
Een duidelijke gloeiende vloed ging door me heen en dwingt me (nog meer) te gaan voor de echte en mooie dingen in het leven.
Ik kan haar enkel dankbaar zijn dat ze me dit gegeven heeft!

Ik wens haar echtgenoot, familie en de orkestleden van OBK sterkte met dit grote verlies.



Liefde maakt mooi.

1 opmerking:

Thaïs zei

"De echte en mooie dingen in het leven"

Wat heb je dit mooi verwoord. Je raakt me tot in mijn ziel!

Bedankt Raf!

Groetjes,
Thaïs