vrijdag 29 oktober 2010

de ochtendstond

Gisteren weer een constructieve repetitie gehad in Zeelst. Gaat goed daar , voel me er stilaan als een vis in het water.
Vandaag weer thuis werken.:-) En vanavond vertoef ik alweer bij onze Noorderburen net zoals het hele weekeinde trouwens.

Op de agenda vandaag veel studeerwerk. Schubert staat in de grondverf... wat een muziek , wat een tekstmateriaal.
Zo'n schoonheid en puurheid. Toch steeds indrukwekkend voor mij hoe echt goede muziek je leven kan beïnvloeden.
net zoals een Brahmskwintet bijvoorbeeld. De periode waarin ik het breng, lijkt het of het leven er anders uit ziet, ruikt, proeft...
Net hetzelfde heb ik met de Zender versie van Schubert... het leven ademt door dit werk, zo een mooie klankkleuren, indrukwekkende contrasten!! Yes, ben blij dat ik dit weeral kan doen :-)


Zaterdag gaan we nog eens helemaal voor een groepsrepetitie in Erp en zondag dan het Kempenfestival. ik hoop dat we een oplossing vinden voor het podiumprobleempje, anders gaan we dicht op elkaar zitten vrees ik :-)

Met een mooie rode ochtendhemel op de achtergrond presenteer ik nog eens het muziekstukje van de dag... deze keer
een ongelooflijk indrukwekkende Cecilia Bartoli... ze blijft me verbazen door haar stemplaatsing, techniek, timing en articulatie... HEERLIJK!


Geniet van de deze dag: Hij is uniek!

Geen opmerkingen: