vrijdag 8 oktober 2010

einde van de week nu het weekeinde

Helemaal leeg van een drukke en intense week ben ik letterlijk horizontaal gegaan en lig ik nu naar het plafond te staren... na te genieten...

Deze week bevestiging gekregen in verband met het dirigeren van 4de symphony Mahler. Ook mijn project met Die Winterreise van Schubert in versie van Hans Zender begint stilaan volledig rond te zijn. Kijk al uit naar de werkweek en de uitvoering op 12 november te Tilburg. Verder kijk ik ook erg uit naar het concert van 18 november daar dirigeer ik werk van Gorecki, Laporte en Vande Ginste. Zal een leuk weerzien worden met Greet en Koen! Kijk er al naar uit!

2011 heel veel dirigeerwerk wat me vrolijk stemt maar ook een reeks met het Brahmskwintet, heel wat trio klarinet, cello en piano concerten én een nieuw project met mijn aller vriend George.

Maar eerst dit jaar afwerken... en welbepaald dit weekeinde. Eerst nog veel werk morgen en naar Zeelst om me te installeren in mijn hotel. Verder 's avonds concert ... het zal er stuiven. Hopelijk krijgen we de intonatie onder controle en is het niet al te warm alhoewel ik daar voor vrees. Zondagochtend dan naar mijn Valkenwaardse vrienden voor een repetitie en in de namiddag ga ik naar Bladel voor een concertje Gran Partita met studenten ven Tilburg. Aansluitend is er dan een concert te dirigeren met het orkest uit Erp. Daarna naar huis en proberen zo veel mogelijk te slapen. Maandag is het weer de eerste weekdag... een weekje met weer veel Rock en Roll :-))

Je hebt van die momenten dat plots alles goed zit, zo heel even geeft je dat speciale gevoel en denk je ...
wat hou ik van het leven!




Een redmiddel tegen de perfectie: liefde.
F.W. Nietzsche

Geen opmerkingen: