vrijdag 25 september 2009

afronden...

Vandaag de studie-toestanden aan Mahler en Vermote afronden ... ook vandaag maar besloten af te zakken naar mijn tandarts.
Ik hoop dat het wat mee zal vallen. Zou er dan ook graag vandaag al vanaf zijn ... maar we zien wel.

Vandaag dus nog wat studeren en morgen nog hopelijk als mijn tand het toelaat, naar de laatste editie van Happy New Ears te Kortrijk. Zondag repeteren we dan ganse dag aan het Mahler programma en maandag van het hetzelfde. Vanaf zondag logeert de Grieks/ Portugese componist Dimitris Andrikopoulos bij mij. Dinsdag ga ik eens naar het Prometheus ensemble kijken en luisteren. Ze brengen onder andere de chamber symphony van John Adams te Leuven. En woensdag is het dan zover: Des Knaben Wunderhorn in Gent en live voor de radio. Heb er veel zin in ... hoop dat mijn koortsige toestand dan achter de rug is en dat ik er volluit voor kan gaan.

Donderdag neem ik een dagje rust alsook vrijdag zal het wel rustig zijn. Maar tegen dan schrijf ik hier waarschijnlijk al iets nieuw...


"Voorgevoel en herinnering beheersen het menselijk geestesleven."
Dirk Coster
Nederlands schrijver (1887-1956)

Geen opmerkingen: