dinsdag 29 september 2009

opladen.... en dan ....BOEM!

Vandaag een dagje om te rusten en op te laden voor het belangrijke concert van morgen.
Zondag en maandag Mahler repetities gehad en ik heb er een goed gevoel bij. Het blijft natuurlijk een première maar het zal mooi worden. Verder ook al wat over dit concert heen gekeken en gezien dat ik aanstaande zondag al Strawinsky's Three pieces speel. Ik hoop dat mijn tandarts mij tegen dan verlost heeft van die knagende pijn. De antibiotica en andere brol helpen voor geen meter dus ... HELP! Maar het kolt wel goed... ;-)

Het weerzien met de Grieks/Nederlands/Portugese componist Dimitris Andrikopoukos was een warm weerzien. Ik hoop dat hij onze uitvoering van zijn werk zal smaken!

Verder staat oktober al ferm voor de deur. Er resten nog een paar hectische maanden. Maar in januari heerst de rust weer een ganse maand. Wel een concert met Guy Penson waar ik ook erg naar uitkijk. Dan dirigeer ik De Falle Clavecimbel concerto.

Mensen die er morgen niet bij kunnen zijn hebben steeds de mogelijkheid om het concert live te volgen via KLARA ( Vlaamse klassieke zenden) 92 of 96,4 Mhz (FM)
ook kan het concert beluisterd worden via het net op www.klara.be doorklikken rechterbovenhoek klara radio en dan ook rechter bovenhoek de button "live" in de loge klikken.

Het concert zal beginnen met een interview tussen presentator van dienst en ondergetekende :-)



"Muziek brengt geen verandering in de gesteldheid van onze ziel: zij doet ons voelen wat we denken."
Comtesse Diane de Beausacq
Frans schrijfster (1829-1899)

Geen opmerkingen: