vrijdag 18 september 2009

vrijdag!

Drukke week achter de rug. Een aantal zaken zijn verschoven wegens de Mexicaanse griep in Nederland maar dat komt verder wel goed.

Eindelijk een punt gezet achter de programmatie van het musical concert. Nu alle partijen nog briefen en het is top!
Zal een mooi programma worden ... hopelijk komt West Side story helemaal goed... afwachten.

Deze week heb ik veel last gehad van een raar gevoel ... hoe dit land (België) nu eigenlijk in elkaar zit, hoe het beleid vorm krijgt en vooral de wijze van besturen en communiceren... hm... maakt me voor de eerste keer een beetje triest en om eerlijk te zijn ook een beetje bang. Is er iemand die eigenlijk nog weet naar waar we heen willen, hoe en wanneer? En dat dan ook nog eens duidelijk kan communiceren en last but not least... ook gaat staan voor wat zijn overtuiging is ...
Het meest verbaast me dan nog dat alles zo overeind kan blijven... is dan ook tegelijkertijd het probleem...

Verder nog heel wat zaken af te handelen dit weekeinde en ook verder studeren aan mijn scores.
Het nieuwe werk van Vermote zit in mijn hoofd en het studeren is rond. Nu nog wat afwerken en memoriseren en deze toch wel zware karwei is achter de rug!

De komende week heel wat geloop en veel repetities.
Maar eerst vanavond wat genieten van de rust. Een paar kilometer hiervandaan is er een nieuw saunacomplex geopend!
En daar ga ik me nu even horizontaal leggen en mijn hoofd proberen leeg te maken ... hopelijk lukt het!

Voor diegene die een verstilling willen ... hieronder klikken...





Geen opmerkingen: